jag som trodde - musikvideo

Hey you guys!!! Hallå jag har släppt en musikvideo!! Jag filmade den på ett tak när jag bodde i Brooklyn förra vintern!! Sen var jag så trött på låten för den är ju lite old nu. Men här om dagen kände jag bara, nej, fuck it. Jag ville klippa musikvideon å släppa den anyways!! Hope you'll like it baes! 
 
 
 
 
 
 
dela gärna videon om ni diggar den och vill supporta min grej! 
Love yall <3
 
Musik : BONBON | BO$$$A, bonbon, bossa, bosssa, jag som trodde, kvinnliga rappare, svensk hiphop | |
#1 - - Linn Strömberg:

Skit bra Catyyyyy! <3

#2 - - Josefin Ogarp:

Så JÄVLA bra! Du är förresten ingen på att köra något tillsammans med AMC igen? Lyssnar alltid på hela världen ser oss på gymmet :)

#3 - - Nea:

Sjukt grymt caty <3 Lyssnar på dina låtar varje varje dag. Kan inte du ansöka om att få uppträda på Öland roots i sommar? Det är en skit fet reggae festival men det är alltid några hiphop grupper där också. Det är världens bästa festival jag är där varje år och om du skulle vara med skulle jag nog dö <3

#4 - - Elin:

Så himla bra!!! Heja!! :D

#5 - - Emily ♡:

Bra låt :) Jag gillar din stil <3

#6 - - JUNITJEJ:

Åh, så kul!

#7 - - Anonym:

Va du är duktig=)

#8 - - Emiza:

vad duktig du är

#9 - - Veronika:

Älskar när du sjunger "Öppna era fönster..." <3 <3 <3 SÅÅ ON POINT

Svar: åh <3 tack för att du tog dig tiden att skriva det, blev glad när jag läste din kommentar :) KRAM!
nyacaty.blogg.se

Upp