sweet outfit

 
ADLINKS
 
 
 like the style? let me know!
XOXO
 
 
Style / Outfit | junkyard girls, streetwear, sweet sktbs | |
#1 - - Anonym:

Vill bara uppmärksamma dig på att om man använder adlinks så ska det framgå i inlägget, annars är det smygreklam. Det bör stå under rubriken när man använder adlinks eller om man gör reklam för ex ett företag eller produkt. :)

#2 - - towe:

snyggt!! :D

#3 - - Emelie Pahlin:

Galet snygga bilder!

#4 - - Josefin Ogarp - från mammakropp till drömkroppen:

Så sjukt snygga bilder! Och du är goals!!

#5 - - Linn Strömberg:

Damn hawt caty! <3

#6 - - Sofie:

Älskar dina ringar! Och ja, allt ;)

#7 - - Matilda:

Jättesnyggt! Älskar ringarna! ^^

#8 - - Bellah - livet i USA:

Shit vad snyggt!! Älskar!!

#9 - - Daniella:

Galet snygga bilder!

#10 - - evelina:

så fin blogg & sjukt snygga bilder!

#11 - - Tsimtsim ☆ Alternative & Geek blog.:

HUR lyckas du alltid ta så sjukt snygga outfit bilder, och sätta ihop 10 av 10 ourfits?! Gråter en skvätt varje gång! Det är så galet snyggt

#12 - - clara:

sjukt snyggt!

#13 - - Anonym:

Hej Caty, jag vill bara be om ursäkt. Jag vet inte vad som flög ut ur min mun igår. Jag skulle inte ha sagt det, att döma någon innan jag ens vet hur det egentligen står till.
//Ronja

#14 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Lovely style :D

#15 - - vicky:

Jag har läst din blogg i flera år, du är så grym! :D

#16 - - HEDAN:

Asså ååhh vilka snygga ringar! Till dina knog-tattoos dessutom, yeeez!

#17 - - Jessies Vardag - träning, stil, mammaliv -:

Riktigt snygg! Som alltid :)

#18 - - Hanna:

super snyggt! :D

#19 - - EXOMOB:

Damn! sjukt snyggt :D

Upp