Frågestund

Hade tänkt att tidsinställa massa coola inlägg till idag, men jag har fått migrän! Kan knappt titta på skärmen när jag skriver det här! Så vi kör en L.A-frågestund istället. Har sett många frågor om Los Angeles men har inte hunnit svara! Jag svarar senare i ett nytt inlägg! Så ös på bara! 
______________
 
Translation: I wanted to make lots of cool blog posts for you today but I have a headache. So instead I was thinging you can ask me questions about me being in L.A. I'll answer the questions later in a new post! Shoot!!
 
 
Frågor och Svar, USA | |
#1 - - jesuella:

Kan du komma med lite tips om när man ska blogga? Hur man gör såna coola headers som du alltid gjort! Gör en video om de!!

#2 - - Mikaela Konradsson <3:

Följde Mattias med till La? :-)
När kommer du hem till Sverige igen? <3
Jag är sååååå glad för din skull att du har tagit dig till La and stuff <3<3<3<3

#3 - - Julia ;DD:

Favoritplagg just nu??

#4 - - sandra:

bor du nära keela???

#5 - - julia:

Ska du träffa keela i LA?

#6 - - Karolina:

Vad exakt gör du i USA?

#7 - - Emma :

Hur länge ska du stanna i USA? :)

#8 - - Karin:

Är du i LA på grund av din musikkarriär? Är du där för inspiration för låtar? Varför LA? Vill även jättegärna veta allt om din musikkarriär:)

#9 - - Karin:

Är du i LA på grund av din musikkarriär? Är du där för inspiration för låtar? Varför LA? Vill även jättegärna veta allt om din musikkarriär:)

#10 - - Hattmakaren:

du har jävligt fina bilder! :)

#11 - - Anonym:

Vad var det första du köpte när du kommtill L.A?

#12 - - Anonym:

Hur gjorde du med visum och sånt? Och är det dyrt med biljetter boende och liksom leva där?

#13 - - Anonym:

Glömde fråga hur fixa du boende? Va det lätt eller svårt?

#14 - - Anonym:

vad häde med dig och amc

#15 - - Nina J.:

Hur jobbar du med musiken där? Får du hjälp med av några? Typ skivbolag eller sånt? Vill gärna vet hur man får skivbolag och sånt jag vill och bli artist i framtiden! DET ÄR SÅ COOLT ATT DU ÄR I LOS ANGELES FÖR MUSIKEN!! VILL VETA ALLT! ÄLSKAR DIG CATY

#16 - - Karin:

1. Flög du i business/första klass?
2. Vad tycker du om LA hittills?
3. Åkte du dit själv eller med någon annan?

#17 - - alizz:

hur gör du dina bilder så ljusa, några photoshop tips? :)

#18 - - Joanna:

Ska du träffa Keela något?
Hur känns det att vara i LA?

#19 - - Linn:

Hej Caty! Så himla kul att flytta till LA, lycka till med allt. Jag vet egentligen inte om du har svar på min fråga, men kör endå. Min stora dröm är att få flytta till USA. Men hur går jag tillväga? För att få arbeta måste man få ett arbetsvisum, och det kan man bara få typ om en arbetsgivare går i god för en? Då känns det som att man måste ha någon specialkompetens. Ett annat alternativ är ju att börja plugga, men det är inte säkert att jag vill hehe. Har du några tips?

#20 - - nora:

Vad hände med Mattias?

#21 - - Johanna:

Hur fixade ni boende? Hur länge ska ni stanna och hur gjorde ni i så fall med visum? :)

#22 - - Moa | hobbyfotograf:

Jag följde din blogg innan, men slutade för att jag tyckte det blev för mycket av din musik. Det handlade liksom bara om det. Men nu ser jag att du verkar ha flyttat till LA precis som Keela!? Berätta mer!

#23 - - alliii:

och foto tekniker, inställningar på din kamera osv :D

#24 - - Anonym:

vart köpte du den där svarta bikini som du har på bild? :)

Upp