OUTFIT FRÅN PARIS

 
MY STYLE / LÄNKAR: set kjol/tröja (liknande här) / sneakers (här) / ryggsäck (liknande här) / nyckelring (liknande här
 
alltsååå jag får inte nog av dessa set! Tight kjol och tröja sen ett par coola sneakers och min favoritrygga med min favoritgrej -min fluffiga nyckelring. Älskar den, har den till alla mina outfits! Har ni någon sån där grej eller plagg som ni liksom har hela tiden just nu?
Style / Outfit | |
#1 - - Daniella:

Såååå snyggt på dig :)

Jag har typ alltid på mig leggings, tycker jeans är så obekvämt!

#2 - - Matilda ♡:

Men herregud så jäkla snyggt!! setet är ju to die for!

#3 - - Matilda:

Jätte snyggt!

Jag brukar nästan alltid ha på mig en choker. ^^

#4 - - POOS:

fett snyggt!!!!

#5 - - Emelie Pahlin:

Riktigt fint! :)

#6 - - Linn Strömberg:

Men alltså varför så snygg?!??!

#7 - - Bellah:

SÅ SNYGG

#8 - - ♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥:

Så snyggt :)

Upp