lilla söta walk-in-closet

 
Hi ppl. Nice med söndag. Hoppas ni har det lika gött som jag.
Jag & Mattias håller på att städa & fixa massa hemma. Vi sätter upp tavlor,
hyllor, dammar, plockar & vi tänkte faktiskt hämta upp julgranen också! 
Så himla mysigt! Jag håller mest på att greja i min garderob. Börjar faktiskt
sakta men säkert att bli den lilla walk-in som jag tänkt mig. Ska upp med lite
hängare, mindre hyllor & tavlor, men det är nog snart färdigt! Vad tycks?
 
 
 
 
 
Style / Outfit | klädkammare, walk in closet, walk-in-closet, walkin closet | |
#1 - - Daniella:

Väldigt fint :)

#2 - - Tsimtsim ☆ Alternative & Geek blog.:

ser super snyggt ut! :D

#3 - - Tuuli:

Superfint! Åh, är så avis, haha! Hoppas att du får en fortsatt bra första advent.

#4 - - POOS:

Så jäkla nice :D Så mycket fina plagg :D

#5 - - tvfreaklikeme.blogg.se:

Så fint! :)

#6 - - Anonym:

Har också haft en riktigt mysig söndag :)
Haha typ bara svarta kläder, ser likadant ut i min garderob...men svart är ju snyggt!! :D

#7 - - Anonym:

Har också haft en riktigt mysig söndag :)
Haha typ bara svarta kläder, ser likadant ut i min garderob...men svart är ju snyggt!! :D

#8 - - R U Z A N N A ♥:

GRYMT snyggt verkligen, dina svarta kläder passar hur bra som helst till det vita! :) ♥ www.ruzannas.se ♥

#9 - - clara:

Åh vad snyggt!

#10 - - Angelica Dahlström:

Whoaa... dina svart nike skor! Vad heter modellen? Galet läckra!

#11 - - Julia:

Shit, vad snyggt!
Måste också fråga vart "mesh-klänningen" kommer ifrån? Den som fortfarande har en lapp, på sista bilden? Så jädrans snygg!

Upp