Kicks

Tjo. Sitter på pendeln mot stan. Ska möta upp lite rapgäris och dra till årets sneaker swap meet. Hade tänkt gå dom senaste två åren men det har alltid kommit något ivägen. Så äntligen! Ska bli nice att glida runt med tjejerna! Det är nått graffevent för ladies idag också, vi taggar säkert dit med lite senare.  
 
| |
#1 - - J o j z y ♛:

sweeeet :D

#2 - - cyber- animator and artist:

Sneakers & converse tycker jag är så sköna att ha på sig. :D

#3 - - Julia ;DD:

Hej Caty, ja undrar vad texten heter som du har där de står "jag och keela i torsdags" Tycker den ä å fin:D

#4 - - Anonym:

Så himla roligt! :D

#5 - - Mirjam:

När får jag väckarklockan Caty? Förstår inte varför du inte bara svarar...

#6 - - Marta :

Hej!
Jag ska flytta min blogg och då tänkte jag byta bloggnamn också för att det jag har nu är sjukt tråkigt... Så jag undrar om du vet något bra bloggnamn? Tacksam för svar! ♥

#7 - - ottilia:

jätte fina skor ni har på bilden;) kolla gärna in min nya blogg;))))

#8 - - Chibi (ノ´ヮ´)ノ*:・゚✧:

omgg, designen är typ den finaste du nånsin haft eller nåt! :D<3

#9 - - Nathalie:

Hej! Vilken fin och intressant blogg du har. Jag och min kompis har precis startat upp en ny blogg tillsammans så skulle betyda jätte mycket ifall du kunde kolla in den och kommentara vad du tycker om den, Kram! /n

#10 - - vanja:

dina skor *.*

#11 - - Emiza:

like your shoes

Upp