eat my shirt


 
| |
#1 - - Fanny:

Åh jag vill ha den där snurriga tröjan med katten på och den med popcorn :D

#2 - - Alice ツ:

Coola ;D

#3 - - Anonym:

Du är konstigt nog sjukt lik catrific på youtube! :O

#4 - - Tsimtsim ☆ Alternative & Geek blog.:

snygga! Jag gillade den med katten :)

#5 - - LORISSA LOVEBOMB:

smarties!!

#6 - - matilda ♡:

Sjukt fräcka juu! min favorit är den med palmerna! :D

#7 - - Natta:

Palm- och bergströjan är ju sjukt snygga! :D

#8 - - Julia ;DD:

Haha söta ju:D♥

#9 - - Caspian:

Omg!! De är perfekta <3

#10 - - Mirjam:

Sjukt snygga! :D

#11 - - Elin:

Nej så coola! Jag skulle vilja ha hamburgartröjan, haha!

#12 - - Tia:

Katten lätt haha :D <3

#13 - - Erika:

Älskar den med pop corn på för att jag älskar pop corn :D

#14 - - julia johansson:

Den med popcorn

#15 - - kajsa:

Jag har den tröjan med katten på, fett frän och väldigt skön ;)

#16 - - KassandraPalma:

Just nu har jag en awesome tävling där du kan vinna ett bikini set från ToDieFor, va gärna med!

#17 - - POW!!:

Ahhh!! Skittles tröja!!!!! <3 <3333

#18 - - Emelie:

Katt tröjan va fett cool :D

#19 - - vanja:

snygga :D

#20 - - Tindra:

Gud så snygga,själv tycker jag hamburger tröjan var riktigt cool (!)

#21 - - Mirjam:

Skickade du verkligen väckarklockan i onsdags? Har nämligen inte fått den ännu och tycker det brukar gå rätt snabbt. :)

#22 - - ▲ Addie Hero ▲:

Den med palmer på var ju sjukt snygg! :*

#23 - - Johanna:

hahah awesome ;)

#24 - - Exenzia:

Gillar den första och den med katten på haha :D

#25 - - clara:

Haha vilka skojiga tröjor<3

#26 - - Sandra:

Enligt min åsikt var tröjorna inte speciellt fina, se ut som en hamburgare? Kanske inte så fräscht ;)

#27 - - Madeleine:

haha roliga tröjor;)

Upp