Långt bort från allt

Jag har längtat efter det här lugnet. Bara stänga av allt. Spenderar ett par dagar ute på ett av familjens landsställen. 24 grader i vattnet & sol på vår brygga hela dagen till sent på kvällen. Idag kommer storebror med fru & barn. Gräsmattan kommer fyllas av barfota spring & bus, båten ska ut på sjön och det ska skrattas och ätas middagar på verandan. Kanske åker jag aldrig mera tillbaka till stan. Det är så lätt att andas här.
 
 
 
Random!, Vardag | |
#1 - - cyber- animator and artist:

Det ser rätt mysigt ut. :D

#2 - - Tsimtsim ☆ Alternative & Geek blog.:

Landet gör något helt fantastiskt till en stadsbo. Saknar själv det lugnet man fick när var på landet då vi inte har kvar vår landställe :(

#3 - - bellah:

så underbart det låter!

#4 - - Daniella 🌙:

Har du funderat på om du vill ha barn själv i framtiden haha? =)

#5 - - Sofia:

så himla skönt! <3

#6 - - Julia Müller-Sandvik:

Det verkar helmysigt :D

#7 - - matilda ♡:

Det låter så härligt! det är exakt så sommaren ska vara (:

#8 - - Veronika:

åh, TACK för det här inlägget! är lite uppstressad efter en ansträngande dag på jobbet och tänkte leva mig bort i andra tankar genom att gå in på din blogg. så hittar jag det här inlägget, det gick rakt in i min harmoniska del av själen :)

#9 - - Emelie Pahlin:

Låter underbart!

#10 - - Julia ;DD:

Fin bild♥

#11 - - jessy:

Ser härligt ut!

#12 - - Sofie:

Så fin bild!:-)

#13 - - Sara:

Åh vad härliga bilder!

#14 - - Malin Jonsson:

Åh så himla mysigt! Hade sommarställe i Dalarna förut, saknar det som fan!

#15 - - Karin:

Ett av? Coolt att ni har flera! Vad jobbar dina föräldrar som? :)

#16 - - Ronja :

Så skönt, åh det där fotot är bara såå fint :)

#17 - - Johanna:

Fin bild :)

#18 - - Ronja:

Kolla gärna in min blogg, den heter mattssonslife.blogg.se ❤️ När jag nått 25 läsare så kommer det komma ut en video när jag gör en challenge! Så det är bara kolla in min blogg!

Puss!:love:

#19 - - Ronja:

Nu har 45 st varit in på bloggen så då blir det en challenge som ni väljer!! Så kolla in bloggen och skriv en challenge som kommer upp imorgon! 😘😬❤️

Puss!❤️❤️❤️

#20 - - Ronja:

Nu har 45 st varit in på bloggen så då blir det en challenge som ni väljer!! Så kolla in bloggen och skriv en challenge som kommer upp imorgon! 😘😬❤️

Puss!❤️❤️❤️ // mattssonslife.blogg.se

#21 - - ♥Hattmakaren♥:

gud så vacker♥:thumbup:

#22 - - Girlglamour:

Kolla gärna in min blogg där jag skriver om allt från mode och skönhet till träning och hälsa! <3

#23 - - Donautgirl :):

Kika gärna in på kawaii inspirerade blogg :) Jag skriver om allt möjligt från skönhet och mode till musik och gymnastik! Det skulle vara kul om du ville lämna en liten komentar också <3

#24 - - Ronja:

Kolla gärna in min blogg, mattssonslife.blogg.se😊

#25 - - Anonym:

Det lät himla härligt det där! :)

#26 - - Caisa:

Låter helt underbart! Precis vad jag hade behövt nu.

#27 - - Miss Naily A Fucking Rockstar:

Jag kladdar lite här om något som inte har med saken att göra:) Tack som fan för jackan jag beställde utav dig på din bloppis! Var lite rädd att den inte skulle passa men den var perfekt! Tack åter igen:)

Kram

Upp