Mot Uppsala

 
Hey peepz! Hoppas allt är fint! Helgen är här, peppt! Jag sitter på tåget på väg mot Uptown och BFF Camiz. Det blir sleepover och en massa girltalk. ÅÅÅÅÅH JAG ÄR SÅ GLAD!! Längtat efter henne så mycket!! Det kommer bli en awesome helg för min del! 
 
Läser ni Camiz blogg?!! Om inte så måste ni spana in den! CAMIZ.NU
 
 
Vardag | |
#1 - - Matilda Göransson:

Varifrån är jackan? skit snygg! : )

#2 - - Flow Wear:

Hej!
Kolla gärna in min blogg tillhörande mitt klädmärke; Flow Wear!
MVH Flowwear.blogg.se

#3 - - Alice:

Såå fin outfit!

#4 - - Julia ;DD:

Du är ju så fin!!<33<3<3

#5 - - Jojo:

Kul :)

#6 - - Chibi (≧∇≦)/:

har du ändrat bakgrund..? hmmm haha det kanske bara e jag som är konstig..

#7 - - Alexandra:

Ditt hår & dina kläder♥♥♥

#8 - - EMILIA LUNDGREN:

Oh, fine bilder!

#9 - - POOS:

Ha så mysigt med din bff! Uppsala är en sjukt fin stad och jag skulle lätt kunna tänka mig att bo där :)

#10 - - Tia:

Fin outfit :D :thumbup:

#11 - - Anna:

Du är så snygg Caty :))

#12 - - Klara :D:

Vad gött! Ha så roligt och parta på :D

#13 - - Caroline:

Kolla gärna in min bloppis! Jag säljer helt nytt smink och mycket mer till ett bra pris!
http://cjhbloppis.tictail.com/

#14 - - vanja:

snyggt :D

#15 - - Karin:

Var är jackan ifrån? :-d

#16 - - Linda:

Du e så vacker :-d:love:

#17 - - Johanna&Lowa:

Vi har just nu en tävling på bloggen där man kan vinna ett hopprep från Casall! Det enda du behöver göra är att kommentera varför du ska vinna! :)

Hoppas du är med!
/www.jltr.blogg.se

#18 - - Ella:

Åh, en fattatröja! Har du skrivit om "fatta" någonstans på din blogg? :-)

#19 - - jobanna:

Var har du köpt de byxorna? Så sjukt snygga!! Svara gärna i ett inlägg! :D

Upp