i love mjukis

 
 
Jag älskar mjukisbyxor. 
Jag minns back in the days när jag tillhörde dom som tyckte att mjukisbyxor var något en bara hade på sig hemma, något fult typ. Men nu för tiden är det mitt absoluta favoritplagg. Jag tycker mjukisar är fett snyggt, coolt och dessutom det skönaste jag vet! Men dom måste se coola och fräsha ut & dom måste matchas snyggt! Dessa är nya, haffat från den här sidan, som just nu som alla andra har mellandagsrea! 
 
Vad tycker ni om mjukisbyxor?!
Hot or Not?!
Style / Outfit | |
#1 - - Emmy:

Tycker lite både och.
Som du säger så kan dem bli väldigt snygga om man matchar dem rätt, men annars tycker jag väl mest att det är "hemmamys byxor"

Superduperfin blogg har du! Kram!

#2 - - milina.blogg.se:

har dom 2 jag med :D looove them

#3 - - matilda ♡:

Vissa mjukisbyxor är riktigt snygga och vissa mindre fina tycker jag, men bara man stylar dem rätt så ska det nog gå bra! (:

#4 - - POOS:

Jag tycker att det är snyggt men går personligen inte ut i det bland folk. Känner mig så sunkig liksom :p
Men matchar man det rätt så funkar det ju faktiskt :)

#5 - - Joanna-Livet med Asperger syndrom och kronisk smärta:

mjukisar is the shit

#6 - - Amanda:

sååå sjukt snygga, tror jag ska klicka hem ett par åt mig också!

#7 - - ▲ R O B I N N S :

Jävligt snygga är de !!

#8 - - ▲ R O B I N N S :

Jävligt snygga är de !!

#9 - - Tsimtsim ☆ Alternative & Geek blog.:

jag tycker de är sjukt snygga!

#10 - - Bellah:

Jag absolut ä l s k a r mjukisbyxor. Det är både skönt och sjukt coolt.

#11 - - clara:

Det kan vara snyggt om man matchar dem rätt men dem är också grymma till hemmamys:)

#12 - - Louise:

Åh älskar dem där, så tuffa men inte vågat skaffa egna riktigt, du ser grym ut i dem!

#13 - - Julia:

Tycker som sagt att det är riktigt snyggt om man matchar rätt!
Undrar med vart de andra byxorna på bilden är ifrån? Skitsnygga! :)

#14 - - Johanna:

Snygga!

#15 - - Johanna:

Snygga!

#16 - - Johanna:

Snygga!

#17 - - Johanna:

Snygga!

#18 - - Johanna:

Snygga!

#19 - - Julia Müller-Sandvik:

De var jättefina! Jag äger ett par mjukisbyxor och jag har dem bara som överdragsbyxor om jag fryser för mycket i leggings ;P

#20 - - Daniella:

Tycker de är fina, kanske inte något jag skulle ha på mig, men de passar dig :D

#21 - - Sophia:

Så snygga

#22 - - Donautgirl <3:

Har jätte länge velat ha dem byxorna <3 Såå snygga :)

Upp